miercuri, 16 octombrie 2013

Deepthroat cu Pleşcoi


Oameni mor în fiecare zi. În mod aleatoriu un procent infim din aceştia ajung subiect de ştiri, restul mor şi pământul se învârte fără probleme şi în lipsa lor. Modul în care a murit un om, vârsta şi aparenţele acestuia par să conteze foarte mult pentru felul şi intensitatea reacţiilor generate în rândul publicului.

Acum o lună a murit un copil (vârstă) muşcat de câini maidanezi (modul). Copilul era, ca orice copil, inocent, cuminte, frumos, etc. (aparenţe). Cazul a fost extrem de mediatizat şi reacţiile au fost la momentul respectiv destul de puternice. Dar dacă era... să zicem tot un copil, de ţigani săraci lipiţi, din Radila, care a căzut în hazna pentru că mă'sa era prea ocupată să stea crăcită în colibă în timp ce tasu' prevăzător mai punea de câţiva puradei (de rezervă). Sunt sigur că ne-ar fi durut fix în cur pe toţi. Sigur, sigur nu ar fi ieşit nimeni în stradă să ceară legi mai aspre pentru părinţii neglijenţi şi nici ONG-urile pentru discriminarea ţiganilor nu s-ar fi apucat să îi adopte pe aceştia sau să le construiască adăposturi.

Am auzit că de curând a fost violată şi omorâtă o "micuţă" de 10 ani. A provocat şi asta o oarecare indignare, nu la fel de puternică precum cea de mai de sus. Motiv pentru care cei preocupaţi să discrediteze rasa umană şi să divinizeze câinele, nişte ipocriţi şi bolnavi mintal până la ultima sinapsă, au făcut fix ce a făcut şi media în cazul lui Ionuţ. Aici victima era o fată şi maidanezul un pedofil. Şi acum, pe maidanezul ăsta, cine dracu' să-l mai apere? Cine ar vrea să protejeze un pedofil? La urma urmei sunt şi ei nişte vietăţi lipsite de raţiune. Şi astfel, încă o moarte a devenit foarte populară, nu pentru că ar fi interesat pe mulţi ci pentru că propagandiştii canini îşi doresc din tot sufletul să redirecţioneze furia îndreptată înspre câini către orice altceva. Nu zic... sunt perfect de acord să îi castreze pe toţi pedofilii sau violatorii, să-i închidă în cuşti şi să-i pună pe nişte graşi transpiraţi să-i fută în cur non-stop cu cele mai monstroase şi aberante dildo-uri, fără lubrifiant, până la ultima suflare. Dar să încerci să compari cele două situaţii în orice fel mi se pare irelevant. Pe de altă parte dacă unu ar fi violat şi omorât o babă de 85 din satul Găureni - Iaşi, nu ar fi interesat pe absolut nimeni. Nici măcar odioşii ăştia cu căcat de câine la bot nu s-ar fi atins de acest subiect gol de emoţie.

Acum vreo săptămână a murit un "moş" înecat cu un cârnat. Asta a interesat mult mai puţină lume probabil pentru că victima a fost un "moş prost" şi agresorul un cârnat gros. Cum ai putea pe de o parte să omori un cârnat, pe de alta să îl idolatrizezi? 

Când am auzit-o mi s-a părut o ştire amuzantă şi iniţial am vrut să comentez în aceeasi notă, însă ceva m-a făcut să mă răzgândesc. As fi putut să zic că a fost prost, lacom, că de fapt nu a murit înecat cu cârnatul ci că i-a crăpat inima de plăcere simţind cum îi alunecă pleşcoiul pe gât. Dar dacă stau să mă gândesc... să mori înecat nu e amuzant deloc. Nu cred că e om pe pământ care să nu se fi (habar n-am cu câţi de "i", poate mă lămureşte vreo frigidă gramatofilă) înecat cu ceva, măcar odată. Că a avut norocul să nu se înece de tot e altceva. Cât despre idioţii de acolo, iar nu vreau să mă iau deşi aş putea să spun că manevra Manuela o cunosc toţi însă de Heimlich nu s-au interesat. Pe mine nu m-a învăţat nimeni. Ai mei mi-au arătat să dau cu pumnu' în spate aşa cum făceau şi idioţii ăia de acolo, deci prin extensie şi eu şi ai mei şi cred că 98% din populaţia României e idioată, pentru că nici eu, nici tu şi mai nimeni nu ştie să facă o manevră Heimlich. Şi NU! Faptul că ai văzut tu într-un film cum se face nu înseamnă că o să fii capabil să o şi aplici. Nu o să fii capabil, fie pentru că o să te crizezi când îl vezi pe ăla în faţa ta cum se face mov şi o să tremuri ca o piftie, fie pentru că "viaţa bate filmu" şi lucrurile nu decurg la fel de perfect ca în ele, fie pentru că persoana respectivă are 200 de kile şi o circumferinţă ce nu poate fi cuprinsă de braţele tale firave şi scurte... şi scenariile pot continua. E trist dacă stai să te gândeşti că un om gras care se îneacă e clar condamnat la moarte. Şi nu-mi spune că sunt şi alte metode pe lângă Heimlich. Ce? Să-i dai un pumn în piept. Cred că nici M.Tyson nu ar fi capabil să imprime o forţă atât de mare capabilă să traverseze un strat consistent de grăsime. Deci, graşilor, dacă vreţi un motiv bun pentru a slăbi, ăsta ar fi unul. 

În altă ordine de idei, dacă vă face plăcere să vârâţi cârnaţi pe gât şi nu vreţi să vă înecaţi cu ei sau vreţi să oferiţi un sex oral excepţional, urmăriţi tutorialul de mai jos. Să vă fie de bine.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu