duminică, 1 iunie 2014

Minime (Ep.4) - Imaculata Concepţie



Viaţa  e un dar, însa mie nu-mi plac cadourile. Nu mi-au plăcut niciodată, pentru că odată cu ele vine şi obligaţia de a le accepta şi de a te bucura de ele sau măcar de gestul făcut de cel ce le oferă. Şi mai rău e că bunul simţ dictează ca tu la rândul tău să returnezi favorul, când ocazia o permite.
Încă nu ştiu ce am făcut ca să merit un aşa dar, nu stiu nici cine mi l-a oferit. Dumnezeu alături de purul hazard sunt printre cele mai populare teorii.

Viaţa nu e un dar, e o consecinţă. Tu, eu şi cam tot ce se târăşte pe acest pământ, existam pentru că sex, ca să mă exprim pe înţelesul generaţiei mele sfertodocte. Aşa că până să-l îmbrăţişez pe Dumnezeu  pentru că m-a aruncat sub acest enorm brad de crăciun pe care îl numim pământ, alături de alte câteva miliarde de cadouri, am să mă mulţumesc cu ideea că exist din cauză că doi oameni au făcut sex. Nu ştiu şi nu cred că voi afla vreodată dacă la baza existenţei mele se află dorinţa, nevoia sau simplul accident. Mă întreb totuşi dacă felul în care doi oameni fac sex atunci când concep un copil are vreo importaţă în construcţia viitorului om.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu