joi, 30 octombrie 2014

Minime (Ep.9) - Te-ai tuns?


Da, m-am tuns! Mă tund tot timpul. Lună de lună, la fel... La fel cum mi-am tăiat unghiile mi-am ras barba, mi-am curăţat dinţii, urechile şi alte orificii, m-am ras la subraţ şi în alte locuri mult mai întunecate. De alea de ce nu mă întrebi?  Adică, nu ţin şi alea tot de igienă şi estetică?

Spre deosebire de femei, bărbaţii, cel puţin cei non-metrosexuali sau cu orientări dubioase, nu simt nici o plăcere şi nu găsesc nici o utilitate în a primi întrebări cu răspunsuri evidente despre chestii mărunte şi neimportante legate de aspectul fizic al propriei persoane sau  a pune la rândul lor astfel de întrebări.

Se prea poate să ţină de politeţe, la fel ca şi uratul de bine atunci când un om strănută. Luaţi o pauză de la prostie un minut şi gândiţi-vă cât de stupid e să urezi ceva cuiva de fiecare dată când strănută, obligându-l pe acesta la rându-i să-ţi mulţumească, tot din politeţe. Totuşi, nu face nimic altceva decât să scoată un zgomot violent (cum zice dex-ul) şi să te stropească cu muci şi bale, viruşi şi altele dacă eşti în apropierea lui şi tu-i urezi de bine pentru aşa ceva? Şi de ce numai pentru asta? De ce nu salutăm politicos toate sunetele scoase de pe toate orificiile pe care le avem, căci slavă domnului, avem destule şi sunetele produse sunt odioase. Să nu discriminăm deci...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu