vineri, 10 august 2012

Ana are mere ... peste mere


Am încercat să scriu şi despre altceva în afară de ţâţe, dar chiar nu se mai întâmplă nimic spectaculos zilele astea. Badjocurile Olimpice mă lasă rece, iar despre Băsescu mi-am promis că nu o să mai vorbesc decat post-mortem după ce va fi fost suspendat aşa cum se cuvine, şi anume de o sfoară. Aşa că şi azi am să vorbesc foarte scurt despre ţâţe. Nu pentru că sunt atât de obsedat de ele ci pentru că mă fascinează obsesia femeilor şi lucrurile pe care sunt în stare să le facă acestor două glande sudoripare modificate, după cum sunt ele definite în anatomie.

Navigând din blog în blog am dat întâmplător peste Nicoleta, o ipocrită până în măduva roşie, care crede că alţii fac lucruri dubioase, dar ea este pură ca lacrima de virgină. Nicoleta este una din acea mare majoritate a bloggeriţelor care sunt preocupate de trei lucruri: să dea sfaturi altor femei legate de aspect, în sensul larg al acestui cuvânt, să arate ce bucătărese pricepute sunt ele şi să se plângă de bărbaţii care le-au dezamăgit în viaţă. Ei bine, experta noastră le sfătuieşte într-una din postările sale pe posesoarele de sâni moi să fiarbă câteva bucăţi de mere în lapte şi apoi să le paseze cu o furculiţă. Până aici te-ai gândi că fata vrea să ne facă o plăcintă... dar nu. Ea le zice lăsatelor să se maseze vreo 10 minute pe ţâţe cu acest pire’ miraculos, după care să se clătească cu apă rece şi să se ungă cu nu ştiu ce untură. Mă întreb, cine a fost persoana căreia să îi vină o astfel de idee în minte, pentru că sunt sigur că Nicoleta noastră nu are o imaginaţie atât de bogată. Eu aş îndrăzni să zic că un bărbat pervers cu fetiş pentru mere a fost la originea ei... dar nu pot exclude din impoteză nici mintea bolnavă a unei femei frustrate care ar fi în stare să îşi pună şi baligă de măgar pe piept numai să aibă şi ea ţâţele ca Giorgia Palmas (Acum sunt convins că toţi o s-o gugăliţi pe Giorgia  să vedeţi ce gusturi am. Dar nu sunt gusturile mele. Aşa zice gugălu că ea ar avea cele mai ţâţe dintre ţâţe. Aşa o fi... feri-o-ar canceru!).

Oricum, eu sunt convins că multe femei au încercat măcar odată reţeta şi lucrul ăsta mă bucură pentru că stimulează consumul de mere, pun agricultura în mişcare şi poate ieşim şi noi din criză ajutaţi încă odată de ţâţă. Şi dacă tot sunt femeile atât de naive încât să pună botul la orice sos miraculos de prin bloguri mă gândeam să le fac şi eu un favor ţăranilor care şi-au rupt spatele cultivând roşii şi să le fac vânzare, pentru că tot e sezonul lor acum. Aşa că:

„Fată, dacă miroşi acolo jos a peşte fermentat şi scoici expirate dă fuga la piaţă şi ia nişte roşii coapte. Stoarce-le între tâţe şi apoi fă-ţi un duş vaginal cu bulionul obţinut. Fierbe câteva spaghetti şi introdu-le în... tine. Apoi dasnează timp de 10 minute ca o curvă, aşa cum faci de fiecare dată când te duci într-un club. Aşează preparatul pe un platou şi cu ajutorul unei pietre ponce rade pe deasupra puţin caşcaval de pe călcâiul tău gros. Asfel, iubi, va fi fericit pentru că i-ai gătit şi... pentru că nu mai miroşi a hamsii între picioare poate îţi va face şi un oral.”

Trebuie să spun că Nicoleta este noua mea muză... izvorul meu de inspiraţie pentru viitoarele postări şi pentru asta vreau să-i mulţumesc şi să îi ofer drept ofrandă nişte „Caramel Apple Cupcakes”. Am făcut atât de puţine pentru că am vrut şi eu să încerc acel pireu minune pe propriu-mi penis să văd dacă pot da în priapism.

3 comentarii:

DOPE Beauty spunea...

Trebuia sa pui si un link ceva sa vad cu ce o lauzi :))

Tematoru Nicusor spunea...

Unii bloggeri ar face orice sa atragă cititori... Mere!?

Mircea Banu spunea...

Şi ce anume am făcut să atrag cititori? Pe tine cum te-am prostit să mă citeşti?

Trimiteți un comentariu