duminică, 11 noiembrie 2012

Sex de post...



Nu ştiu cum se face, dar mereu când merg cu trenul trebuie să se aşeze cel puţin o persoană nesuferită lângă mine. De cele mai multe ori toate persoanele care stau lângă mine sunt greu de suportat. Aproape la fel de des ele ascultă manele şi vorbesc foarte tare, put de la salam ieftin şi alcool dubios până la cur fermentat sau cadavru umflat de la căldură, sforăie, horcăie, se scobesc în nas, în dinţi, în cur şi în general cam în toate găurile pe care li (?!?WTF##error - chiar nu ştiu cum este corect aici dpdv gramatical sau sintactic - poate îmi sugerează vreo frigidă gramatofilă cum stă treaba) le-a făcut Dumnezeu. Rar se întâmplă să se nimerească prin preajmă o femeie frumoasă la care să mă pot holba nu pentru că sunt un porc de bărbat ci pentru că mă ajută să fac faţă norului maro ce mă înconjoară. De data asta n-am avut noroc. Pe lângă mulţi alţi co-trenari, azi, lângă mine, se aflau două femei: mamă şi fiică. Ca s-o iau pe scurtătură ele erau pupătoare de moaşte şi chiar se întorceau de la un astfel de eveniment. Pe mine nu m-a deranjat faptul că ocupau 4 scaune deşi erau doar două sau că au vorbit aproape tot drumul despre Dumnezeu de parcă ar fi fost doctori în teologie. Nu. Pe mine m-a deranjat faptul că erau două ipocrite. Deşi se lăudau că au fost să atingă un cadavru de sfânt întru minune Dumnezeiască sau ceva şi că au postit de mama focului, ele nu aveau bilet de tren. Ba mai mult au şi inventat nu ştiu ce scuză în faţa naşului ca să scape şi de plată şi de şpagă. Deci practic preacucernicele au încălcat într-un minut două porunci fără să clipească. Eu nu-s prea mare fan al poruncilor şi nici al plătitului de servicii CFR mediocre, dar pentru două potenţial sfinte şi de ce nu moaşte, ca doamnele de mai sus, să nu furi şi să nu minţi ar trebui să reprezinte o problemă. Un alt lucru care m-a deranjat la ele a fost faptul că îşi certau la telefon fiica/sora pentru că ea nu vroia să ţină sfântul post. Cu alte cuvinte, păcătoasa nu voia să dea diabolica halcă de carne pe bucată zdravănă şi sfântă de soia.

Cred că deja se ştie că eu nu prea sunt un mare fan al postului - cel puţin nu în forma în care este el conturat de biserică şi împuternicit de oameni simpli în gândire. Adică:

"Pot să fac toate căcaturile de pe lume, dar dacă mă înfund periodic cu tot felul de imitaţii ale alimentelor pe care nu ar trebui să le consum şi dacă mă duc să dau şi vreo două limbi la moaşte Dumnezeu o sa mă ierte. Amin!"

Dacă tot am adus vorba de imitaţii ale alimentelor care nu sunt de post, dacă tot au scos ăştia pe piaţă carne de post, lapte de post, brânză de post, patio* vegetal şi în general cam orice de post mă gândeam şi eu să le ofer creştinilor curve de post. Eu zic că e o bună idee de afacere sau cel puţin un pont de marketing pentru producătorii de păpuşi gonflabile sau de ce nu chiar pentru curve. Astfel întrebarea "cât ie?" va fi înlocuită cu mult mai practica: "Eşti de dulce sau de post?"

Şi acum dragi creştini cu inima bună şi cu stomacul plin de soia, vă las cu o informaţie ce va face cazanele de smoală să clocotească pentru voi: margarina şi implicit toate produsele care o au ca ingredient, pateul vegetal şi majoritatea imitaţiilor de mezeluri şi lactate conţin proteine de origine animală. Auuu! Păi ce-ai făcut? 

Eu vă las. Mi s-a făcut poftă de televizor**. Eu îl ţin în frigider. Voi? 


* patio - denumire inventată de mine pentru ceea ce alţi cunosc sub numele de pateu. Denumire cu drept de autor înregistrata la OSIM sub patentul nr. 666/11/2012. 

** Prajitura din imagine a fost inspirată după prăjitura de cofetărie comunistă "televizor", doar că televizorul meu e slim.


2 comentarii:

Co spunea...

Hihi, am citit aseară. Eu am ce am cu "e păcat să speli duminica". Da' să mergi la biserică şi să bârfeşti nu e? Şi le spală maşina nu eu!?
(Cu toate astea, ieri n-am spălat, am lăsat pe azi dimineaţă :)
"Li le-a făcut" e corect, "ce alţi cunosc" nu :P. Sau poate de la post(ul altora) şi cu gândul la televizor (foile noastre ies tari :(, nu pufoase) ai mâncat un "i".

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu