miercuri, 24 iulie 2013

VIP(enis)



După 8 luni de travaliu mai puţin regal decât al omniprezentei Kate am ieşit cu capul (superior) la lumină. În umbra cuprinzătoare a mult mai experimentatei mele "mentoriţe" am devenit o mini-vedetă. Primul pas spre celebritate a fost făcut cu ajutorul presei scrise. Undeva, la pagina S13 a celebrul ziar cu tiraj greu cuantificabil, Evenimentul Zilei, printre ţâţe şi băsisme, m-am strecurat şi eu, nu într-o poză cu zâmbetu-mi strâmb ori într-un articol dulce-înăcrit ci sub forma unui molleaux. Lăsînd la o parte textul şi subtextul, adevărata vedetă aici, nu poate fi decât molleaux-ul acela pitit undeva într-un colţ de tavă şi umbrit însă la rîndu-i de zahăr pudră şi fruct fără gust. Reţeta e a mea şi e perfectă.



Săptămâna trecută am fost un fel de asistentă a lui Capatos la Atelierul Gurmand organizat la Zexe. Acolo, în distinsa prezenţă a unei curve de plastic şi a unui gigolo de doi bani pe post de păpuşi de publicitate, eu împreună cu mentoriţa le-am arătat unor doamne şi domnişoare curioase cum se fac macarons-urile. Evenimentul a ieşit bine. A fost şi un cameraman pe acolo, însă acesta a fost mai interesat de curva mai sus menţionată  decât de macarons.



Acum mă duc.. mă apuc să-mi scriu autobiografia. Poate într-o zi o să facă cineva un film.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu