luni, 28 decembrie 2009

Sex oral - Desert sexual


"You are the reason that makes me want to wake up in the morning" - îmi pare rău pentru engleză dar în română nu sună atât de bine. Frumoasă afirmaţie şi totuşi nu e decât o dulcegărie luată din filme. Ceea ce cu adevărat m-ar face pe mine să mă trezesc dimineaţa ar fi un desert, ceva dulce, o prăjitură care să ştiu că mă aşteaptă în frigider. Ador dulciurile şi pentru mine acestea fac parte din lucrurile care fac viaţa demnă de trăit. Până aici nimic special pentru că oricui îi place să primească şi să savureze un desert. În schimb sunt foarte puţini cei dispuşi să caute plăcere din a crea, oferi şi urmării reacţiile persoanei căreia îi oferă un desert.

"Desertul nu este o mâncare! Scopul lui nu este de a ne hrăni ci de a ne oferi plăcere."

Aici intervine sexul oral. De ce? Pentru că oricine ar vrea să primească un sex oral deşi sunt extrem de mulţi care nu recunosc acest lucru. În schimb sunt foarte puţini cei dispuşi să ofere un sex oral deşi numărul celor care se laudă că o fac (şi încă bine) este destul de mare.
Sexul oral este prost înţeles. În primul rând pentru că nu e sex. Nu îl facem cu scopul de a ne reproduce, elibera, domina sau de a ne supune; oralul nu este decât un act de preludiu, o plăcere extravagantă. Apoi el este înţeles ca fiind o activitate bilaterală cu plăceri unilaterale şi asta datorită naturii umane lacome şi egoiste. Şi doar lăcomia şi egoismul sunt adevăratele motive pentru care mulţi nu fac sex oral deşi ei aruncă în faţă argumente cum că ar fi scârbos sau înjositor (Simt nevoia unui dialog)

- E scârbos! E chh.. nu-mi place.
- Aaa.. înţeleg. Dar atunci când te fuţi, atunci nu mai e scârbos, nu?
- Pai nu, nu e.. pentru că nu pui gura pe..
- Aha.. da ai dreptate. Deci dacă e cu gura e chh, dacă nu, e bine.
- Da.. exact!
- Pai şi atunci sex anal de ce nu practici? Că tot e la modă..
- Aaa.. doamne fereşte. În nici un caz!
- Pai da, ai zis că dacă nu e cu gura e bine.
- Păi da, dar... caca!
- Aaa.. am înţeles, deci dacă e scârbos nu îţi place. Ţie îţi place doar normal.
- Da! Îmi place foarte mult!
- Păi da, dar... pipi!
- Pipi?!
- Da! Pipi.
- Ce-i cu pipi?
- Pipi nu e scârbos?
- Ba daa!
- Şi totuşi zici ca îţi place foarte mult..
- Ceeee? Pipi?!?
- Nu, sexul...
- Pai da, dar ce legătură are?
- Ehh.. nici una. Tu zici ca ai facut anatomie?
- Daa! Am avut numai 10!
- Ăă.. Da. Auzi, dar de sărutat îţi place să te săruţi?
- Daaa! E foarte plăcut!
- Păi da, dar n-ai zis că cu gura e chh?
- Ba da, dar sărutul e altceva.
- Da.. poate, ca semnificaţie, dar fizic împlică 2 cavităţi bucale, 2 limbi, mulţi dinţi, poate şi cateva carii, milioane de bacterii. Băi! Si ştii ceva? Poate dacă ai noroc şi nişte resturi de mâncare de la cina romantică de dinainte. Ce poate fi mai minunat decât un sărut, nu?

Probabil că din tot ce-am scris până acum reiese că sunt pro sex oral. Da, sunt! Aş fi ipocrit să nu recunosc că aş vrea un sex oral. Mai devreme am spus că toată lumea poate să savureze un desert dar că sunt puţini cei care savurează efectul desertului asupra unei persoane. Am spus-o şi mai sus: "Ador dulciurile", dar şi mai mult ador să le creez, să le ofer şi în special să privesc reacţiile pe care le generează. Aici am să mă despart de tabloul general pentru că sincer să fiu nu am urmărit ce reacţii au bărbaţii, dacă or avea şi pentru că femeia  reuşeşte mult mai repede şi mai bine să exteriorizeze senzaţiile pe care le trăieşte. Să faci un desert e mult mai greu decât să faci un oral.
Atunci când faci un desert trebuie să ai în minte că din momentul în care l-ai oferit nu mai poţi să schimbi nimic la el. Trebuie să fie perfect! Din acest punct el nu mai poate decât să impresioneze sau să dezamăgească. Singura ta şansă dacă ţi se mai îngăduie o reprezintă "data viitoare". Reacţiile îţi oferă toate răspunsurile dacă ştii să le citeşti. Un oral este mult mai uşor de facut pentru că reacţiile la ceea ce oferi vin aproape instantaneu şi dacă ai capacitatea de a le procesa corect şi rapid te poţi adapta pe loc. Atenţie! Nu am zis că un oral este un lucru uşor de făcut, pentru că în realitate e al dracului de greu, am spus doar că e mai uşor decât să faci un desert.
Reacţiile pozitive la senzaţiile generate de ceea ce tu oferi sunt preţioase. Şi pentru asta eu pun desertul şi sexul oral la loc de cinste. Plăcerea aduce plăcere...
Ca o completare pot spune că înţeleg faptul că femeilor le este mai greu să ofere un oral, pentru că bărbatul nu are capacitatea de a se exterioriza într-un mod elegant aşa cum o face femeia fapt care duce la umbrirea reacţiilor pozitive şi de aici şi lipsa de satisfacţie generată de oferirea unui oral.

Tiramisu pare un desert bine adaptat acestui context. Multă lume consumă tiramisu, mulţi se laudă că este foarte uşor de făcut şi că le iese extraordinar. Eu zic că lumea minte. Eu nu am să mint; eu îl consider un desert pretenţios şi greu de făcut, asta daca vrei să îţi iasă cum trebuie. Nu ştiu cât de bine mi-a ieşit, dar mie îmi place. Păcat că nu am de la cine să primesc reacţii. Dar la dracu! Chiar dacă n-a ieşit extraordinar (ca să închei într-o notă optimistă) nimeni nu s-a născut cofetar sau "cofetar". Trăieşte, experimentează, învaţă, aplică, beneficiază, savurează..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu